Általános szerződési feltételek, továbbiakban ÁSZF

Kérjük, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeinket, hiszen rendelése leadásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.best3alga.hu oldalon található webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

1. A Webáruház címe:
www.best3alga.hu és annak aloldalai

2. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Fekete Erika e.v.

Székhely címe: 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38

Statisztikai számjel: 41938689-4791-231-06

Adószám: 41938689-1-26

Közösségiadószám: HU 41938689

3. Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38
Telefon: +36-70-978-6044 (normál díjszabású belföldi mobiltelefonszám)
E-mail: info@best3alga.hu

4. Alapvető rendelkezések és az általános szerződési feltételek elfogadása

• Jelen ÁSZF nem szabályozott kérdéseire a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet.

• Jelen ÁSZF 2017.03.01 napjától a visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy egyoldalúan módosítsa, de a módosítás hatályba lépése előtt 11 nappal azt közzéteszi a Webáruház weboldalán. A Felhasználó – függetlenül attól, hogy regisztrált e, vagy vásárolt e a Webáruházban – a Webáruház oldalára, vagy annak aloldalaira lépve, annak tartalmának megtekintésével ezen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

• A weboldal teljes tartalma szerzői jog által védett tartalom, beleértve a képeket, szövegeket, videókat, az oldal minden egyes elemét. Az oldal bármely elemének felhasználása, beleértve az oldal szövegét, képeket, videókat, valamint az oldalról készíteni képernyőfelvételeket, és képernyővideókat csak és kizárólag a Szolgáltató, Fekete Erika e.v. előzetes írásos meghatalmazásával lehetséges. Amennyiben a jogtalan felhasználás megtörténne, úgy a mindenkori hatályos magyar és nemzetközi jogszabályok alapján a Szolgáltató megkezdi a jogi eljárást, és felszámolásra kerül a jogosulatlan felhasználás napidíja, amely 100 000 Ft/nap, azaz százezer forint/nap.

• A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót megismerte és elfogadta, az adatkezeléshez hozzájárult. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

• A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelősség a Felhasználó által, a regisztrációkor hibásan megadott adatok miatt, különös tekintettel az ebből adódó szállítási késedelemre. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó elfelejti jelszavát, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhető lesz a Szolgáltatónak nem felróható módon.

5. A megrendelés lépései:

• A regisztráció menete:

Az oldalon a megrendelés elküldése előtt regisztrálni kell, amelyhez egy email címet és egy jelszót kell megadni. Ezt a termékek kosárba helyezését követően a Pénztár oldalon, illetve a Fiókom menüpontra kattintva is megtehető. Később a fiókba belépve a megadott email címmel és jelszóval
megtekinthető a korábban leadott rendelés, valamint egy kattintásra újra is rendelhető ugyanaz a tétel.

 A kosár használata:

A webáruház oldalain található termékek kosárba rakhatóak a „Kosárba rakom” gombra kattintva. Az egyes termékek saját bemutató oldalán a darabszám is megadható, ezek később módosíthatóak a rendelés leadása előtt.

 A megrendelés összeállítása:

A megrendelés összeállítása a termékek kosárba helyezésével megtörténik, ezt követően a Pénztár oldalra érve kell megadni a Számlázási adatokat, valamint ha ettől eltér akkor a Szállítási adatokat. Ezt követően kell kiválasztani a termék/termékek átvételének módját és a fizetési módot.

• Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja:

A megrendelés elküldése előtt lehetőség van a Számlázási és Szállítási adatok megtekintésére és módosítására.

 A megrendelés elküldése:

A Megrendelés elküldése gombra kattintva történik meg.

• A megrendelés visszaigazolása:

E-mailben pár percen belül megtörténik, ez automatikus és emberi beavatkozás nélkül kerül kiküldésre a visszaigazoló e-mail. A rendelés feldolgozásának megkezdéséről ismét emailt küld a rendszer, majd a kiszállítás/személyes átvételt követően küld ismételten egy értesítést a rendelés teljesítéséről.

6. Az adásvételi szerződés létrejötte:

• Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (Felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

• A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

• A szerződés maga a megrendelés, kiegészítésként az ÁSZF tartozik hozzá. A megrendelés magyar nyelven jön létre, a megrendelést a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja jelen ÁSZF-el együtt.

7. A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

8. Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak (AMM), amelyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit.

9. Kiszállítás, személyes átvétel

• A szállítási határidők a megrendelés visszaigazolásától számított maximum 6 munkanap. Amennyiben a Webáruház üzemeltetője, a Szolgáltató nem tudja a megadott határidőre teljesíteni, úgy a megrendelést követően a lehető leghamarabb tájékoztatja a felhasználót a megadott elérhetőségeken, és egy új teljesítési időpontot egyeztetnek. Amennyiben az új időpont nem felel meg a felhasználónak, úgy joga van a szerződéstől elállni.

• A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.

• A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

ÁTVÉTELI MÓDOK

FoxPost Csomagautomata

A csomagautomata egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Közel 85.000 rekesz áll a vásárlók rendelkezésére, mintegy 300 településen. A folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek, így nem kell a futárra várni. Az automatáknál bankkártyával lehet fizetni.

Szállítási költség:

1 doboz esetén: 900 Ft/cím

2 doboz esetén: ingyenes

Bővebben: FoxPost Csomagautomata

GLS Csomagautomata

Több mint 1000 GLS Csomagautomata üzemel az országban, ahol bármikor átveheti a csomagját. Az automatáknál bankkártyával lehet fizetni.

Szállítási költség:

1 doboz esetén: 900 Ft/cím

2 doboz esetén: ingyenes

Bővebben: GLS csomagautomaták

MPL Csomagautomata 

A Magyar Posta csomagautomatái  is a nap 24 órájában állnak a vásárlók rendelkezésére. Az érintőképernyős, különböző nagyságú rekeszek nyitásához a kapott kód és a telefonszámunk megadása szükséges. A fizetés bankkártyával lehetséges.

Szállítási költség:

1 doboz esetén: 900 Ft/cím

2 doboz esetén: ingyenes

Bővebben: MPL csomagautomaták

 

MPL PostaPont

A PostaPontok az ország számos helyén megtalálhatók, ahol Ön kényelmesen a napi rutinjának megfelelően személyesen veheti át a megrendelt csomagot.

Ilyenek a közel 2500 postán, a legtöbb MOL benzinkúton, valamint a Coop boltjaiban megtalálható átvételi helyek.  A posta SMS-ben vagy e-mailben értesíti a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.
A küldemények maximális tömege 20 kg.

Szállítási költség:

1 doboz esetén: 900 Ft/cím

2 doboz esetén: ingyenes

Bővebben: Posta Pontok

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

• A csomagok házhoz szállítását a GLS, a Magyar Posta vagy a FoxPost végzi, annak megfelelően, hogy a vásárló mit választott.

• A házhozszállítás díja a következő:
GLS, Magyar Posta, Foxpost:

1 doboz vásárlása esetén: 1400 Ft/cím
2 doboz felett, ingyenes.

Bővebben: 

Posta házhosszállítás:

GLS házhozszállítás:

FoxPost házhosszállítás:

A webáruház a megrendelni kívánt mennyiség alapján automatikusan kalkulálja a postaköltséget a fenti táblázatnak megfelelően és a hozzáadja a rendelés végösszegéhez, mint szállítási költséget.


Személyes átvétel a Szolgáltató hódmezővásárhelyi székhelyén lehetséges munkaidőben, előre egyeztetett időpontban történik.

10.Lehetséges fizetési módok

Banki átutalás

A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés feldolgozását követően kollégánk elküldi Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Miután utalása beérkezett, átadjuk csomagját a futárszolgálatnak kiszállítás céljából.

Utánvét:
A fizetés történhet készpénzben közvetlenül a csomag átvételekor, melyet a csomag kézbesítését végző futárnak szükséges átadni. Ebben az esetben megrendelés után átadjuk a futárszolgálat részére a küldeményt, amit az Ön által megadott címre kiszállítanak.

Bankkártyás fizetés: „Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

 

11.Elállási jog
A felhasználó a megrendelt termék/termékek kézhezvételét követően, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozásának megfelelően 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt és kézhez kapott terméket/termékeket. Ebben az esetben a mellékletként elérhető nyilatkozat postai/vagy elektronikus úton történő megküldésével, valamint a kézhez vett termék/termékek visszaküldésével jelezheti a Szolgáltató felé. A termék/termékek visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, ez semmilyen körülmények között nem ruházható át a Szolgáltatóra.

A terméket csak eredeti állapotban és bontatlan csomagolásban, valamint hiánytalan mennyiségben és minőségben veszi vissza a Szolgáltató.

A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja.
Az elállási nyilatkozat és/vagy a kézhez kapott termékek visszaküldése után a fentebb említett jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget, amely magában foglalja a Szolgáltatótól a Fogyasztóhoz történő szállítás díját is.
Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan termék/termékek esetében, amelyek nem előre gyártott termékek, a fogyasztó kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, illetve egyértelműsíthetően a Fogyasztó személyére szabtak.

12.Jótállás

A Webáruházban forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikkeknek. A jótállásról a róla szóló 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet az irányadó.

13.Termékszavatosság

Amennyiben a Szolgáltató nem a szerződésben, a megrendelésben rögzítetteknek megfelelő terméket szállította, vagy a szállított termék hibás akkor kérheti annak cseréjét. A termék csak akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozásakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó, Szolgáltató által megadott leírásnak megfelelő tulajdonságokkal. A termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania a szavatossági igény esetében.
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék/gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igénynek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesíthető.

14.Panaszkezelés rendje

A Szolgáltató célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben és határidőre teljesítsen.
Amennyiben a Felhasználó panasszal kíván élni, úgy azt a 3. pontban rögzített elérhetőségeken teheti meg telefonon, emailben, vagy postai úton.
A Szolgáltató a panasz bejelentését követően, munkaidőben azonnal megkezdi annak kivizsgálását, okainak feltárását, megvizsgálja jogszerűségét és szükség szerint orvosolja azt. A panaszról minden esetben a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít és a vizsgálati eredménnyel együtt egy másolati
példányban a Felhasználónak eljuttatja.
Amennyiben a Felhasználó a panaszának kivizsgálásának eredményével nem ért egyet, úgy a Fogyasztóvédelmi hivatalhoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

15. Adatkezelési tájékoztató:

Az adatkezelési tájékoztató megtekinthető az oldal alján, az „adatkezelés tájékoztató” szövegre kattintva.

MELLÉKELTEK:

Elállási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Fekete Erika e.v. 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Fekete Erika e.v.. 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38 ). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról
jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben
rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Fekete Erika e.v.6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@best3alga.hu).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
• a vásárló nevét, címét,
• a termék megnevezését, vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját,
• a hiba leírását,
• a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.90