Barion Pixel

Általános szerződési feltételek, továbbiakban ÁSZF

Kérjük, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeinket, hiszen rendelése leadásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.best3alga.hu oldalon található webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

1. A Webáruház címe:
www.best3alga.hu és annak aloldalai

2. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Fekete Erika e.v.

Székhely címe: 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38

Statisztikai számjel: 41938689-4791-231-06

Adószám: 41938689-1-26

Közösségiadószám: HU 41938689

3. Ügyfélszolgálat:
Cím: 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38. (Személyes átvételre nincs lehetőség.)
Telefon: +36-70-978-6044 (normál díjszabású belföldi mobiltelefonszám)
E-mail: info@best3alga.hu

4. Alapvető rendelkezések és az általános szerződési feltételek elfogadása

• Jelen ÁSZF nem szabályozott kérdéseire a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet.

• Jelen ÁSZF 2017.03.01 napjától a visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy egyoldalúan módosítsa, de a módosítás hatályba lépése előtt 11 nappal azt közzéteszi a Webáruház weboldalán. A Felhasználó – függetlenül attól, hogy regisztrált e, vagy vásárolt e a Webáruházban – a Webáruház oldalára, vagy annak aloldalaira lépve, annak tartalmának megtekintésével ezen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

• A weboldal teljes tartalma szerzői jog által védett tartalom, beleértve a képeket, szövegeket, videókat, az oldal minden egyes elemét. Az oldal bármely elemének felhasználása, beleértve az oldal szövegét, képeket, videókat, valamint az oldalról készíteni képernyőfelvételeket, és képernyővideókat csak és kizárólag a Szolgáltató, Fekete Erika e.v. előzetes írásos meghatalmazásával lehetséges. Amennyiben a jogtalan felhasználás megtörténne, úgy a mindenkori hatályos magyar és nemzetközi jogszabályok alapján a Szolgáltató megkezdi a jogi eljárást, és felszámolásra kerül a jogosulatlan felhasználás napidíja, amely 100 000 Ft/nap, azaz százezer forint/nap.

• A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót megismerte és elfogadta, az adatkezeléshez hozzájárult. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

• A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelősség a Felhasználó által, a regisztrációkor hibásan megadott adatok miatt, különös tekintettel az ebből adódó szállítási késedelemre. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó elfelejti jelszavát, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhető lesz a Szolgáltatónak nem felróható módon.

5. A megrendelés lépései:

• A regisztráció menete:

Az oldalon a megrendelés elküldése előtt regisztrálni kell, amelyhez egy email címet és egy jelszót kell megadni. Ezt a termékek kosárba helyezését követően a Pénztár oldalon, illetve a Fiókom menüpontra kattintva is megtehető. Később a fiókba belépve a megadott email címmel és jelszóval
megtekinthető a korábban leadott rendelés, valamint egy kattintásra újra is rendelhető ugyanaz a tétel.

 A kosár használata:

A webáruház oldalain található termékek kosárba rakhatóak a „Kosárba rakom” gombra kattintva. Az egyes termékek saját bemutató oldalán a darabszám is megadható, ezek később módosíthatóak a rendelés leadása előtt.

 A megrendelés összeállítása:

A megrendelés összeállítása a termékek kosárba helyezésével megtörténik, ezt követően a Pénztár oldalra érve kell megadni a Számlázási adatokat, valamint ha ettől eltér akkor a Szállítási adatokat. Ezt követően kell kiválasztani a termék/termékek átvételének módját és a fizetési módot.

• Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja:

A megrendelés elküldése előtt lehetőség van a Számlázási és Szállítási adatok megtekintésére és módosítására.

 A megrendelés elküldése:

A Megrendelés elküldése gombra kattintva történik meg.

• A megrendelés visszaigazolása:

E-mailben pár percen belül megtörténik, ez automatikus és emberi beavatkozás nélkül kerül kiküldésre a visszaigazoló e-mail. A rendelés feldolgozásának megkezdéséről ismét emailt küld a rendszer, majd a kiszállítás/személyes átvételt követően küld ismételten egy értesítést a rendelés teljesítéséről.

6. Az adásvételi szerződés létrejötte:

• Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (Felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

• A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

• A szerződés maga a megrendelés, kiegészítésként az ÁSZF tartozik hozzá. A megrendelés magyar nyelven jön létre, a megrendelést a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja jelen ÁSZF-el együtt.

7. A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

8. Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak (AMM), amelyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit.

9. Kiszállítás, személyes átvétel

• A szállítási határidők a megrendelés visszaigazolásától számított maximum 6 munkanap. Amennyiben a Webáruház üzemeltetője, a Szolgáltató nem tudja a megadott határidőre teljesíteni, úgy a megrendelést követően a lehető leghamarabb tájékoztatja a felhasználót a megadott elérhetőségeken, és egy új teljesítési időpontot egyeztetnek. Amennyiben az új időpont nem felel meg a felhasználónak, úgy joga van a szerződéstől elállni.

• A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.

• A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

ÁTVÉTELI MÓDOK

FoxPost Csomagautomata

A csomagautomata egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Közel 85.000 rekesz áll a vásárlók rendelkezésére, mintegy 300 településen. A folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek, így nem kell a futárra várni. Az automatáknál bankkártyával lehet fizetni.

Szállítási költség:

30.000 forint alatt : 900 Ft/cím

30.000 forint felett : ingyenes

Bővebben: FoxPost Csomagautomata

Packeta csomagpontok, Z-box

A Packeta Group egy logisztikai szolgáltatásokat kínáló globális cégcsoport. Cégünk nem csak házhozszállítást kínál több mint 70 futárszolgálattal együttműködve, de több száz pontból álló átvevő hálózatot is üzemeltet Magyarországon. 

30.000 forint alatt : 900 Ft/cím

30.000 forint felett : ingyenes

Bővebben: Gyors és megbízható csomagküldés hazánkban és világszerte | Packeta.hu

GLS Csomagautomata

Több mint 1000 GLS Csomagautomata üzemel az országban, ahol bármikor átveheti a csomagját. Az automatáknál bankkártyával lehet fizetni.

Szállítási költség:

30.000 forint alatt : 900 Ft/cím

30.000 forint felett : ingyenes

Bővebben: GLS csomagautomaták

MPL Csomagautomata 

A Magyar Posta csomagautomatái  is a nap 24 órájában állnak a vásárlók rendelkezésére. Az érintőképernyős, különböző nagyságú rekeszek nyitásához a kapott kód és a telefonszámunk megadása szükséges. A fizetés bankkártyával lehetséges.

Szállítási költség:

30.000 forint alatt : 900 Ft/cím

30.000 forint felett : ingyenes

Bővebben: MPL csomagautomaták

MPL PostaPont

A PostaPontok az ország számos helyén megtalálhatók, ahol Ön kényelmesen a napi rutinjának megfelelően személyesen veheti át a megrendelt csomagot.

Ilyenek a közel 2500 postán, a legtöbb MOL benzinkúton, valamint a Coop boltjaiban megtalálható átvételi helyek.  A posta SMS-ben vagy e-mailben értesíti a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.
A küldemények maximális tömege 20 kg.

Szállítási költség:

30.000 forint alatt : 900 Ft/cím

30.000 forint felett : ingyenes

Bővebben: Posta Pontok

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

• A csomagok házhoz szállítását a GLS, a Magyar Posta vagy a FoxPost végzi, annak megfelelően, hogy a vásárló mit választott.

• A házhozszállítás díja a következő:
GLS, Magyar Posta, Foxpost:

30.000 forint alatt : 1400 Ft/cím

30.000 forint felett : ingyenes

Bővebben: 

Posta házhosszállítás:

GLS házhozszállítás:

FoxPost házhosszállítás:

A webáruház a megrendelni kívánt mennyiség alapján automatikusan kalkulálja a postaköltséget a fenti táblázatnak megfelelően és a hozzáadja a rendelés végösszegéhez, mint szállítási költséget.

Személyes átvétel a Szolgáltató hódmezővásárhelyi székhelyén lehetséges munkaidőben, előre egyeztetett időpontban történik.

10.Lehetséges fizetési módok

Banki átutalás

A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés feldolgozását követően kollégánk elküldi Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Miután utalása beérkezett, átadjuk csomagját a futárszolgálatnak kiszállítás céljából.

Utánvét:
A fizetés történhet készpénzben közvetlenül a csomag átvételekor, melyet a csomag kézbesítését végző futárnak szükséges átadni. Ebben az esetben megrendelés után átadjuk a futárszolgálat részére a küldeményt, amit az Ön által megadott címre kiszállítanak.

Bankkártyás fizetés: „Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

 

11.Elállási jog
A felhasználó a megrendelt termék/termékek kézhezvételét követően, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozásának megfelelően 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt és kézhez kapott terméket/termékeket. Ebben az esetben a mellékletként elérhető nyilatkozat postai/vagy elektronikus úton történő megküldésével, valamint a kézhez vett termék/termékek visszaküldésével jelezheti a Szolgáltató felé. A termék/termékek visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, ez semmilyen körülmények között nem ruházható át a Szolgáltatóra.

A terméket csak eredeti állapotban és bontatlan csomagolásban, valamint hiánytalan mennyiségben és minőségben veszi vissza a Szolgáltató.

A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja.
Az elállási nyilatkozat és/vagy a kézhez kapott termékek visszaküldése után a fentebb említett jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget, amely magában foglalja a Szolgáltatótól a Fogyasztóhoz történő szállítás díját is.
Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan termék/termékek esetében, amelyek nem előre gyártott termékek, a fogyasztó kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, illetve egyértelműsíthetően a Fogyasztó személyére szabtak.

12.Jótállás

A Webáruházban forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikkeknek. A jótállásról a róla szóló 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet az irányadó.

13.Termékszavatosság

Amennyiben a Szolgáltató nem a szerződésben, a megrendelésben rögzítetteknek megfelelő terméket szállította, vagy a szállított termék hibás akkor kérheti annak cseréjét. A termék csak akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozásakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó, Szolgáltató által megadott leírásnak megfelelő tulajdonságokkal. A termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania a szavatossági igény esetében.
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék/gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igénynek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesíthető.

14.Panaszkezelés rendje

A Szolgáltató célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben és határidőre teljesítsen.
Amennyiben a Felhasználó panasszal kíván élni, úgy azt a 3. pontban rögzített elérhetőségeken teheti meg telefonon, emailben, vagy postai úton.
A Szolgáltató a panasz bejelentését követően, munkaidőben azonnal megkezdi annak kivizsgálását, okainak feltárását, megvizsgálja jogszerűségét és szükség szerint orvosolja azt. A panaszról minden esetben a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít és a vizsgálati eredménnyel együtt egy másolati
példányban a Felhasználónak eljuttatja.
Amennyiben a Felhasználó a panaszának kivizsgálásának eredményével nem ért egyet, úgy a Fogyasztóvédelmi hivatalhoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

15. Adatkezelési tájékoztató:

Az adatkezelési tájékoztató megtekinthető az oldal alján, az „adatkezelés tájékoztató” szövegre kattintva.

MELLÉKELTEK:

Elállási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Fekete Erika e.v. 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Fekete Erika e.v.. 6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38 ). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról
jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben
rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Fekete Erika e.v.6800. Hódmezővásárhely, Eke utca 38) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@best3alga.hu).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
• a vásárló nevét, címét,
• a termék megnevezését, vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját,
• a hiba leírását,
• a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.